طراحی بروشور

امروزه در طراحی بروشورهر چی نوآوری بیشتر داشته باشید، قطعا از طراحی شما هم بیشتر استقبال خواهد شد. در طراحی بروشور هیچ نوع قطعیتی وجود ندارد. در نگاه اول طراحی بروشور، یک طراحی ساده به نظر می آید. اما وقتی به مرحله کاربردی می رسد و می خواهیم از بروشور استفاده کنیم، کار سخت می شود. در طراحی کاتالوگ هر چیزی که فکر می کنید که ممکن است طرح شما را جذاب تر کند، حتما استفاده کنید. انواع برش ها، بدون در نظر گرفتن نظم برای بروشور، حتما برای بروشور جذابیت خواهد آورد. تا شدن از جاهای مختلف بروشور، می تواند نوآوری به همراه داشته باشد.

هیچ الزامی وجود ندارد که بروشور ها مانند کتاب های معمولی، به صورت معمول صحافی شوند، می شود با کمی خلاقیت به انواع و اقسام مختلف، تا شوند. گاهی اوقات یک طراحی بروشور ساده، اثرات شگفت انگیزی به همراه خواهد داشت و خسته کنندگی کار را از بین می برد. برجستگی متن هم جذابیت خوبی در کار ایجاد کرده است؛ به طوری که مخاطب را به خواندن بروشور متمایل می کند.

یکی از کارهای خلاقانه ای که در طراحی بروشور صورت می گیرد، شیوه تا کردن آن است. یکی از نوآوری های قرار دادن اجسام داخل بروشور بسیار هوشنمدانه و خلاقانه میباشد. اگر برای نمایشگاه ها و یا سمینارها میخواهید که بروشور سفارش دهید، می شود ایده فوق العاده خوب باشد که  یک عنصر فیزیکی مانند CD، DVD، فلش یا… در بروشور قرار دهید. با این کار، علاوه بر ایده جدید در فضا و جاگیری هم صرفه جویی کرده اید. مهانطور که بالا هم گفته شد اصلا نیازی نیست که در یک چارچوب کار انجام شود یکی دیگر از این نوآوری ها ترکیب کردن شکل های هندسی و یا حتی می شود به شکل دایره ای، مثلثی، به شکل قلب و هر چیز دیگری که بروشور را زیبا کند، طراحی بروشور می باشد. به عنوان مثال دورگرد شدن بروشور به خصوص که تصویر گرم و ترکیب تصویر با رنگ قهوه ای میتواند ایده جدیدی باشد چه از نظر رنگ بندی چه از نظر ترکیب ظاهری هندسی کار. گاهی اوقات عکاسی به تنهایی برای اطلاع رسانی پیام شما موثر نخواهد بود . یک بافت خارجی به عنوان یک عنصر در طراحی بروشورشما که تلفیقی با طرح شما دارد میتواند جذاب باشد. همونجور که گفتیم اشکال هندسی باید متفاوت باشد وحتما ریسک با طراحی به همراه باشد ابعاد هم میتواند کار را متفاوت کند. چه طرح بزرگ باشد چه طرح کوچک. بسیتگی به نوع تبلیغ و اسفاده شدن در شرایط مختلف ابعاد کار متفاوت باشد بهتر است. ایجاد عمق در تصویر مانند بروشور زیر، می تواند چشمان مخاطب را به سمت مرکز تصویر هدایت کند. برای ارائه یک کار متفاوت از زوایای جذاب استفاده کنید. الزامی ندارد همیشه فضای تصویر کارهایتان، مسطح باشد. فضای سه بعدی جذابیت خوبی دارد. محل جایگیری مطالب بروشور شما بسیار مهم هست که دقیقا چجوری و کجا باید قرار بگیرند و یا به عبارتی بدانیم مخاطب شما افراد عام هستند و یا افراد خاص. برای نمایشگاه و یا همایش هست و یا برای مدیران ارسشد شرکت ها و یا فقط برای تبلیغات مردم قرار هست قرار بگیرد. فرم برش ها می تواند جذاب باشد.به چه اشکالی در بیایند و در نهایت مطالب از روبرو چجوری دیه شوند. استفاده از تصویر و گرافیک برای ایجاد تایپوگرافی می تواند تاثیر خوبی بر روی کار بگذارد.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *